.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمین شالیزارهای شهرستان جویبار خشک شده‌اند

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس با اعلام این که زمین‌های شالیزارهای جویبار کاملأ خشک شده است، تسریع در جبران کمبود آب کشاورزان شالی‌کار این شهرستان را خواستار شد.

به گزارش شمال نیوز "عزت‌الله اکبری تالارپشتی" در گفت وگو با خانه ملت در تشریح تذکر کتبی خود به وزیر نیرو، گفت: زمین‌های شالیزاری که زمانی شالیکاران برای کار کردن در آنها، پایشان تا زانو در گل و لای فرو می‌رفت، هم اکنون کاملا خشک شده اند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آب این زمین‌ها از سد شهید رجایی ساری تأمین می‌شود که به علت ضعف در مدیریت آب به شالیزارهای جویباری نمی‌رسد.

وی با بیان این که نگهداری آب در سد به مدیریت نیاز دارد، افزود: عدم مدیریت موجب خالی شدن زود هنگام آب ذخیره شده در پشت سدها می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تنها حوزه جویبار را درگیر با مشکل کمبود آب خواند و سایر مناطق حوزه انتخابیه خود را به دور از معضل کمبود آب برشمرد.

"عزت‌الله اکبری تالارپشتی" در جلسه علنی روز ۲۲ خرداد مجلس به وزیر نیرو درباره تسریع در جبران کمبود آب کشاورزان شالی‌کار شهرستان جویبار در منطقه، تذکری کتبی داد. /129


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهادر 29 خرداد 1390
آفرین به این نماینده شجاع

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.